Guidereunion

Massa gamla guider på fest i lokal i Stockholm. Kan det verkligen vara en bra idé?
Det tyckte vi i alla fall så vi åkte dit. Jag och tjejerna från Teneriffa och Nathalie från Thailand träffades hos Linda och åt pizza och förfestade innan vi tog oss till lokalen. Där var vi över 100 personer och jag träffade vänner från alla mina destinationer. När den festen var slut åkte vi till Jacob och hade efterfest, märklig efterfest och jag är glad att jag inte har bilder därifrån. Efter den efterfesten åkte vi till efterefterfesten och där är jag ännu gladare att jag inte har bilder från.
Jag överlevde i alla fall det här även om resan hem var jobbig på fler sätt än ett. Att ge dåliga besked till någon som sitter bakfull på en buss med massa främlingar är fan inte coolt.
BRA FEST I ALLA FALL! 5 av 5 toasters!
 
 
Publicerat i Allmänt