Det känns ännu sämre nu

Jag ångrar mig. Det finns så mycket i det här som jag skulle gjort annorlunda. Och om jag fick chansen så skulle jag ta tillbaka alltihop. Då skulle jag aldrig ens ge mig in i det från första början. När jag hade fått meddelandet så hade jag låtsats som att jag inte ens läst det. Jag vet att jag hela tiden har sagt att det inte kommer att fungera, så lite får jag väl skylla mig själv. Jag har även sagt att det inte kommer fungera sedan, men ändå jobbat för att få det att fungera nu, det är väl ännu dummare. Jag får väl bara skylla mig själv ännu mer. Men jag mår dåligt och det blir inte bättre. Jag vill så gärna vara själv, sova i min säng och trivas ensam hemma. Men jag kan fan inte. Det har alltid varit full rulle på mig men jag har ändå kunnat tycka om att vara ensam. Förutom när jag mår såhär. I början blev jag mest less för att det aldrig löser sig. Och jag blev ledsen för att jag skulle behöva bli ledsen och må dåligt igen. Och nu är jag här. Och i den här staden vet jag inte hur jag ska ta mig ur det här. Allt har varit lättare förut för då har jag bara kunnat stänga av telefoner och datorer och inte behöva tänka mer på det. Men hur ska jag ta mig förbi det här. Det hände något nu och jag är alldeles skakis i fingrarna. Jag är inomhus igen, och jag har precis avslutat det. Vänner, jag har avslutat det.
Publicerat i Allmänt
#1 / / vic:

du vet att det är det rätta... <3