Tack för ikväll

Min älskade Johanna har åkt hem och Nathalie är på semester i Krabi. Så jag får roa mig bäst jag kan.
Igår låg jag vid poolen hela dagen med Victoria, sen kom även Sara dit från stranden.
Idag har vi haft teamdag på bowlingen (jag vann såklart!) och sen gick vi på bio. Vi tänkte, vad kan passa bättre än en film om en flygkrash nu när alla är på väg att flyga hem.

Inatt ska jag köra två tjejer till flygplatsen och i morgon ska jag ligga vid poolen med Vic igen. På kvällen i morgon åker Sara hem så då är det bara jag och Vic fram till fredag när även hon åker hem. Men jag tror att jag ska börja packa min väska den dagen så det känns som att jag också är på väg hem. Jag måste även hitta en skräckfilm tills jag kommer hem, den ska vara hemsk såklart, men inte allt för hemsk för jag får inte låna något täcke..

Publicerat i Allmänt