Finaste vännerna

Absolut bästa kvällen på länge. Det började redan igår faktiskt och jag vet inte var jag fått min energi ifrån. Kanske för att jag varit sjuk och vilat så mycket.
Jag jobbade till halv elva igår och skyndade mig absolut inte hem, men väl hemma så pratar jag med Tobias som vill ha med mig upp till Andreas och sedan ner på Udda efter fotbollen. Så ungefär klockan tolv sitter jag på cykeln till Andreas och festen kan börja. Eller festen och festen. Tobias blev sur för att han inte vann det han spelade på.
Udda då, supertrevligt men Tobias och Andreas lämnade mig efter 5 minuter så jag fick vara med dom nya jag träffade där. Gick bra det med, ända till flera timmar senare.
Idag jobbade jag fram till 14 och sedan på intervju. Svåra beslut. När jag kom hem ringde jag Tobias och bestämde att vi skulle bada. Andreas låg dödbakis i soffan så han fick vi inte med oss. Men Tobias ville bada på ett nytt ställe mellan stan och Matfors. Där hade han sett en "badplats" skyllt så ingen visste ju om det här, ett riktigt guldställe alltså. Vart åker vi, jo marmen. Där jag badat hela min uppväxt. Bra Tobias!
När jag kom hem från stranden skrev Amanda att vi skulle ner till thaifestivalen in hamnen. Så jag var där med henne, Micke och deras Adéle. Supermysigt och faktiskt roligt att vara tillbaka i Thailand för en kväll. På vägen hem ringer Peter så jag ska träffa han på Estreet en stund, även Vic ringer och vill träffas. Och som sällskap dit hittade jag Gustav. Vic får även följa med mig hem för att jag har hemlisar som man inte kan ta sådär mitt i stan.

Sova för Kim och fille kommer imorgon efter de släppt av Jessica på jobbet. Klockan åtta cirka, det räcker tydligen med hotellfrukost. Roligt för jag har en grillolja, en lök och en kvarg i mitt kylskåp.
Publicerat i Allmänt