And I know you can't stay but I wish you would

Bästa som frågar om man ska säga grattis min tid eller den som inte är min. Jag sa bägge för att vara på den säkra sidan. Men vet ju inte riktigt vilken som är den rätta så.

Världens bästa mamma är förresten på besök. Med sin världens bästa Patrick. Vi har suttit på restaurang hela kvällen och druckit drinkar som vi själva beställt och shottar som vi inte beställt. Oerhört trevligt, och jag älskar att mamma är här. Att få känna lite som hemma. Och att få min hjärna att äntligen förstå att det faktiskt inte är så länge tills jag ska få åka hem. Nu ska Vic på besök, och sen Christian och efter det ska jag åka hem. Allt verkar ordnat så det är bara jobb som är kvar.
Ni får ursäkta mig men jag ska på skypedate. Vi får höras en annan dag. Inte imorgon dag för då ska jag vara med min familj tillsammans med Nathalies familj på stranden.
 
 
Publicerat i Allmänt