To avoid getting hurt. To find happines

Oj vilka dagar det varit sedan jag kom hem. Och vilken påsk det blev iår.
Förra helgen festade jag med fina Sophia, riktigt roligt att träffa henne igen efter såhär lång tid.
Den här helgen har inte varit sämre den heller. Började redan i torsdags, Joel är ju hemma så det måste såklart firas. Jag hade som vanligt kaos planerat på mitt schema. Men det löste jag ganska bra ändå måste jag säga. I fredags var jag nykter men var ändå med killarna för dom skulle grilla så någon var ju tvungen att hålla koll och se till så att allt blev rätt.
Igår kom familjen hit så vi myste massa och sen åkte jag på fest igen. Med Joel, igen. Riktigt rolig kväll och jag skötte mig ganska bra måste jag säga. Blev lite irriterad där en sväng men det gick över ganska snabbt det med.
 
Jag blev superglad igår för jag fick veta att jag får flytta in i lägenheten redan nästa vecka. Eller veckan efter det i alla fall. Sista april. GLAD TJEJ! Jobb har jag också lyckats ordna. Kompis det går bra nu!

 
Publicerat i Allmänt