Äntligen hemma

Jag har varit ute på äventyr ikväll. Det är nu det börjar säger dom. Och jag är sjukt nöjd.
Jag hade ju min sista arbetsdag på onsdagen och på torsdagen åkte jag och Nathalie till Phi Phi och snorklade med hajar och en sköldpadda. Snälla hajar såklart, säkert 20 stycken. Så nu kan jag checka det av min lista. Tror förresten inte att jag haft det på min lista för att jag aldrig tänkt att det ska hända. Sköldpaddor simmade jag med redan i Alanya, men hajarna var sjukt häftigt!
Flög i alla fall hem i fredags och hade fått sömntabletter så jag skulle kunna sova hela vägen men hamnade bredvid en så snygg kille så jag ville inte sova. Jag lät han sova en timme och sen satte jag igång med mitt flirtande. Gick sjukt bra, jag sov på hans axel och efter resan bytte vi nummer och resten är en hemlis! Landade på Midlanda typ halv åtta, åkte till mamma och sa hej och lämnade mina saker och jag var i stan igen klockan nio. Fest alltså. Joel och hans kompisar. Betyder Joel och 10 killar. Jag är en nöjd tjej. Jag älskar ju killar. Det var en nöt som sa att jag hade varit snyggare utan mina tatueringar men han var själv så ful så ingen brydde sig. Han tog på mitt ben en gång så en kille röt åt honom men annars var alla nöjda och glada. Jag var dock döende runt två tiden så då åkte jag hem. Bror kör ju taxi, och bor i stan så allt passar ju perfekt för mig.
På lördagen kollade jag på min lägenhet (sjukt nöjd!!!!!) sen var jag död resten av dagen och på kvällen åkte jag till Fränsta och Jekisol. Flipper sov redan men jag fick kramas dagen efter.
Igår handlade jag en himla massa till lägenheten, får den ju om två månader så det gäller att skynda sig med allt som ska handlas. Köpte även en ny iPhone, 5S denna gång. Så nu är det bara jobb, bil och att flytta in i lägenheten som saknas. Det löser jag!

Just det, äventyr ikväll. Jag är nöjd. Men nu är jag sjukt trött. Har inte riktig lämnat min jetlag än. Vilket betyder att klockan i mitt huvud är 6 på morgonen..!
Publicerat i Allmänt