Things better left unsaid

Nu har jag varit på Teneriffa i fem månader och nu när det börjar bli dags att åka härifrån så inser jag hur lite jag faktiskt gjort här. Jag har mest bara jobbat och festat. Såklart lite djurpark, vattenpark och karneval lite då och då. Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska få tid att göra allt jag vill. Jag vill rida, surfa, spa på Marylanza och bo på sensatori igen med Bullen.
Surfa ska jag iofs göra på lördag med Renée. Så jag får se till att göra allt annat nästa vecka när jag har två dagar ledigt. Jag lägger över mina planer på Bullen så fixar han allt med planeringen. Det är det fina med han. Att det jag är dålig på, det är han bra på. Och det han är dålig på, att vara spontan, det är jag bra på! Apropå det bokade jag tatuering igår, så ska dit nu om en timme och köra tänkte jag.

Publicerat i