I don't mind at all

Jessica satt brevid mig i soffan och klagade på att jag inte uppdaterat bloggen. Jag och Kim tittade på varann och undrade varför hon inte bara frågar mig vad jag gör eller tänker på.. Men nu är hon i duschen så jag passar på att skriva lite nu.
Vaknade imorse av att Kim kommer in och sjunger godmorgon, och sen kommer Mathias in och berättar om drömmen han hade inatt. Att jag hade en stor genomskinlig spindel i mitt hår. Så Kim tog den och skulle döda den, men då blev den bara ännu större och fick fler ben. Så Mathias fick ta blåslampan och döda den med. Hygglo!
När dom drog och körde cross klev jag och Jessica upp och åt frukost och gick sedan på en promenad. Tacksam för att hon hade huvudvärk så att vi gick långsamt! När vi kom hem hamnade vi i solen, eller vila oss i soffan men Kim tyckte att vi skulle ut. Så han placerade två stolar och en Dooleys flaska utanför garaget. Så där satt vi! Och alla som gick förbi svor, dom verkade lite less för att dom inte fick sitta där. Vi tyckte att det var lite otrevligt (Dooleysen tog slut) så vi gick in istället.
Jg hamnade i soffan med datorn i knäet, musiken på i högtalarna och öl och chips brevid. Jag borde vara i Fränsta oftare! Ikväll ska vi till sällskapet och sen ska vi på Spybar.
Publicerat i Allmänt