It's okay to be angry and never let go

Jag tror fröken Johansson har jobbat på tok för mycket den här veckan. 12 timmars nästan varje dag. Så idag sa min kropp ifrån.. Jag och Tina gick till bussen tidigt imorse, men när vi kom fram kom hon på att mitt busskort gått ut. Så då var det bara gå hem igen för att ta nästa buss. Men på vägen hem trodde jag att jag skulle svimma flera gånger, och när jag kom i korridoren trodde jag min kropp somnat och innanför dörren såg jag stjärnor. Så då kände jag att det fick vara nog så jag sjukanmälde mig. Jag ska ju faktiskt iväg till donken och jobba 9 timmar snart så behövde lite sömn. Känns kalas kul att jobba till tolv på sista april.. Och för att strö salt i såren så sitter jag och Frida och mår dåligt över att vi inte kommer kunna vara på tranviken i sommar.. Det känns nästan värst..

Men nu ska jag sluta muttra och gå och blåsa håret. Jag är peppad inför nästa helg istället! För då ska vi hem, och två killar härifrån ska med! Så vi tänkte boka en träff med alla underbara på svenssons på fredag när vi kommer hem. Amanda ska till stockholm så det börjar ju bra.. Men jag är peppad ändå :D
Just det, blåsa håret var det..

Publicerat i Allmänt