what if

Det spelar ingen roll hur stark du är och hur långt du kommit så finns det alltid nån som ändå kan såra dig. Det är faktiskt så. Men jag ska fika med Victoria imorn så då kommer allt bli bra igen. Hon är min solstråle och utan att ens säga nått så gör hon mig glad :)

Jag och carro pratade halva natten, sen låg jag vaken och hostade andra halvan. Jag var itne alls glad på Carro imorse när jag klev upp och insåg att hon skulle sova kvar. Men det blev inte så långvarigt då bror kom och plingade på dörren en stund efter.
Sen hände det inte så mycket mer än skola och jobb.

Men nu har jag bestämt mig för att hoppa ner i badet med silverfisken. Ja det är min bok jag läser, helt sjuk. Jag ska tända ljus och dricka saften Carro lämnade åt mig igår.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Amanda:

skulle du bara läsa min blogg dagligen skulle du sett dom för länge sen;)

#2 / / Amanda:

Hade du bara läst min blogg varje dag hade du sett dom för länge sen ;)