Du kan inte förvänta dig att bli gammal och vis om du inte varit ung och galen

Ja det var alltså fest i helgen. Vi drog till med en tredagars.
I torsdags var jag med Kim och Amanda i fagerdalsparken och grillade och drack vin, och när det blev för kallt gick vi hem till Amanda där vi (jag) tvingade i Micke öl.

På fredagen var jag och Kim med Peter ute på äventyr och förfestade innan vi gick på Oscar.

I lördags var jag och Kim hos Cissi där hon hade alla sina tjejer. Vi tog Svenssons, Invito och Oscar.

Man kan säga att jag och Kim var ganska döda på söndagen. Vi låg i min säng och skrattade så vi grät över alla vi träffat och allt det sjuka som hade hänt i helgen.
På torsdagen pratade vi med innebandyn, på fredagen med muskler och på lördag men han som kom till Fröken Fräken och även polisen. Polisen ja..!
Lätt bästa helgen på länge, förutom allt mitt vardagskaos. Jag är så glad att tuttKim är hemma igen!

Publicerat i Allmänt