Phi Phi

Jag har seriöst ont i hela kroppen efter vår resa till Phi Phi. Jag har träningsverk i benen, sjukt ont i magen, ciggmärken lite här och där och ett blåmärke på stortån. Jag tror även att den är lite skadad i övrigt. Den har inte gått av i alla fall, för den känslan hade jag känt igen från då när jag halkade på myggsprayen och bröt den andra tån. Vi var på fight club där vem som helst får gå upp och slåss, och där hade dom trappor, jag var helt med på de två första trappstegen men jag blev väl lat inför det sista för den sprang jag rakt in i..
Vi hade hur som helst världens bästa tid på Phi Phi och jag är helt förälskad i ön och alla som var där. Vi skulle inte festa alla dagar men när en bucket kostar 200 bath kan man inte riktigt låta bli. Jag sov typ 11 timmar inatt och har ätit hela dagen idag. Måste ta igen allt jag missade när jag var där.
Nu ska jag vara med mina tjejer ikväll och bara ta det extra lugnt för imorgon kommer Sara och Vic tillbaka till Phuket.
Publicerat i Allmänt