Jag håller ihop när vi faller isär

Victoria och Sara har ju kommit tillbaka från sin lilla rundresa genom Thailand. Det har vi firat. Första kvällen gick vi och tatuerade oss, eller fyllde i lite gamla i alla fall. Efter det hade jag och Vic filmkväll hos mig innan hon somnade i min säng.
Igår gick jag, Marielle, Sara och Victoria ner till stranden med några öl och såg solnedgången. Super romantiskt. Därefter mötte vi upp Johanna och Nathalie och vi gick alla till stranden och släppte rislampor. Jag släppte min rislampa för min barndomsvän när mamma och Patrick var här, men jag tänkte att det kan vara fint och sända en till, för alla andra som har gått bort.
Efter det drack vi alkohol, en himla massa alkohol. Först på surfhouse, sen vid den gröna tuk tuken, på ladyboybaren och vi avslutade med biljard på Mee bar.
Jag vaknade imorse av att Victoria snor Flödebollen av mig. Hon fick en smäll och sen tog jag tillbaka han.

Dom har legat vid poolen idag tills det började regna. Japp ni läste rätt, DET REGNAR! Alla springer omkring som galningar och skriker. Vi ska även fira det här ikväll, jag vet bara inte hur.
 
 
 
Publicerat i Allmänt