En kväll på Smedjan

Jag och Johan åkte till Alanya på söndagen, så varför inte festa på lördagen..? Jag skulle egentligen inte göra det men jag kunde inte låta bli när Victoria ringde. Så jag åkte till Johan och drack med dom ett tag innan Ida skjutsade oss till Smedjan i hennes epa. Man kan säga såhär, det var inte Johan som körde till Arlanda dagen efter. När jag väckte honom på morgonen så drog han den "Bara en minut till..?" Och när vi kom till mig för att hämta min resväska somnade han på soffan. När vi satt oss i bilen och kommit ungefär precis förbi Njurunda så somnar han i bilen. Så jag sitter och sjunger och lyssnar på musik i min ensamhet. Försöker göra allt för att inte dö av tristess. När vi kommer till Uppsala så svänger jag in för att vi ska tanka så vaknar Johan och säger "Vart är vi..? Uppsala redan, men det gick ju supersnappt och bra det här!!" Då höll jag på att strypa karln. Såklart sov han hela flyg och bussresan också.

 
Publicerat i Allmänt