Tarzanstigen

Idag har varit en väldigt bra dag. Även fast jag klev upp lite väl tidigt för att åka till jobbet och städa innan öppning. Jobbade till två och sedan kom Tobias och Erik och hämtade mig hemma. Jag skulle visa dom hur man spelar biljard men dom har tydligen semesterstängt. Biljardhallen alltså. Så det blev minigolf, och inte i Berga där dom har äventyrsfolf, nej vi tar oss till Skönsberg - staden i staden. Jag kan ärligt säga att jag inte vann den här gången. Det var 18 banor och det fanns även en ny "spelplan" med 18 hål till. Man kan säga att jag tappade intresset efter några slag.
Efter det åkte vi till Södra och gick tarzanstigen, otroligt roligt! När jag vunnit där tog vi Hemmakväll och en hemmakväll med skräckfilm. Mys mys. Vi såg lite barnfilm efter det så jag vågade åka hem.
Imorgon jobbar jag till 22:30 och sedan ska jag hämta brors hund som jag ska ha i några dagar. Och på lördag har Petra inflyttningsfest. Heja heja!
Publicerat i Allmänt