Read the story and see

Jag önskar det var så enkelt så jag bara kunde knuffas i sidan så skulle vi umgås. Jag hoppas att det blir så enkelt.

Älskade Johanna sover bredvid mig nu. Hon har gjort det några gånger senaste tiden. Både hon och jag sover bättre när vi vet att vi inte är ensamma. Jag tycker om min bästa vän.
Vi skulle se film, som alltid. Vi ordnar täcken och så i sängen, ställer upp datorn, och sen gör vi bara en massa annat. Pratar massa skit, berättar hemlisar, ser klipp på datorn. Och när vi väl startar filmen så somnar Johanna efter 10 minuter. Så jag stänger av filmen, släcker lampan och umgås på Facebook istället. Så mycket jag bara kan innan jag också somnar.
Men jag ska faktiskt säga hejdå och försöka sova nu för mamma och Patrik kommer tillbaka från Krabi imorn så nu är det slut på vilandet.
Publicerat i Allmänt