Life is better in flip flops

Jag började tänka på allt det här. Allt som händer just nu. Att jag har sagt upp mig från världens bästa jobb som jag trivs så sjukt bra med, och att jag inte kommer få umgås med mina fina vänner varje dag. Natt även, med vissa. Jag gör det för att åka hem, till Sundsvall, som jag sagt att jag aldrig mer ska bo i. Jag vet att det är precis det här jag vill så jag har valt rätt. Men att insé att jag inte ska få leva såhär mer är svårt.
Nu ska jag bara se till att verkligen njuta av tiden som jag har kvar här, samtidigt som jag längtar ihjäl mig efter att komma hem.
Jag blev deppig så jag bad han prata om nått annat för att jag inte vill tänka på det hela kvällen. Jag vill ändå skriva av mig, så kan jag drömma om nått roligare inatt. Johanna har flygplats så hon sover hos sig själv, så det blir jag och Flödebollen helt enkelt.
 
 
Publicerat i Allmänt