Livet som det är nu

Jag trivs så himla bra just nu. Jag gör precis det jag vill och det är som vanligt inte en lugn stund. Men Cissis saknas såklart, hon lever rövare i Turkiet. Fast bästaste tuttKim kom hem i lördags. Jag trodde hon skulle komma nästa vecka men hon hade pratat med Kramfors så när krogen stängde så stod hon utanför. Jag grinade som ett barn. Min älskade Kim är tillbaka!

Jobb igår och idag men är ledig imorgon och torsdag så jag ska faktiskt försöka få egentid. Hur tråkigt jag än tycker att det är så känner jag att det behövs. Jag är glad, men jag har fått tillbaka Egon. Jag vet inte vad jag gör för fel men det kan hjälpa med egen tid. Att få vara själv med mina tankar ett tag. Och en dag ska jag skriva vad jag verkligen tänker och vad som faktiskt händer i mitt huvud. Jag tror att jag har ganska stor koll på det men fortfarande livrädd över att förlora det.
Men det är imorgon det, nu ska jag se film och äta popcorn med Kramfors. Bästa killarna
Publicerat i Allmänt