I'm lost but I'm hopeful

Jessica, nu plingar det igen!
Det var ju en paus ett litet tag och jag kan ha gjort ett misstag under tiden. Men jag har gett en bra förklaring, att jag inte förstod någonting, och jag har även bett om ursäkt. Jag tror att det löser sig.
Jag åker ju alltid upp till Fränsta för att umgås med familjen Jekisol men det är faktiskt ganska skönt att vara där också. Det har varit riktigt bra nu på slutet. För även om jag har fått en fråga så kan jag inte göra något åt det, för att jag varit där uppe. Inte så att jag flyr dit upp, men nästan. Men såklart för att umgås med Jekisol, win win.
 
Igår var det fest med fina gamla vänner så jag har varit lite död idag. Men lite promenad med hunden och roliga samtal så har jag klarat denna söndag.
Imorgon ska jag och mamma såklart först ta långpromenaden och sedan ska jag till Birsta med Amanda och hennes Adéle, sötaste tjejen.
På onsdag kommer Joel och på torsdag ska jag provjobba. Kompis det går bra nu.

 
Publicerat i Allmänt