Vart jag än går

Okej, jag har fyra minuter tills jag ska ligga i sängen och sova. Får se hur det går. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om allt mitt dealande med mig själv...  Skit på mig idag säger jag! Jag ska sitta här och lyssna på Stiftelsen hela kvällen! Jag gör väl vad jag vill! Men jag vet att jag kommer hata mig själv imorn när jag ska upp tidigt på service...

Mamma har köpt en hårddisk tll mig som Mathias ska fylla med serier och filmer, och sen ska hon ta med sig den när dom kommer på onsdag. Jag vet bara inte vad Mathias tycker om det här.. Det kanske inte alltid är så lätt att förstå vad jag menar...

"Jag vill ha greys anatomy.
Från säsong 6 till det som finns.
Nej inte greys, jag menar desperata
Desperate housewifes.
90210... Men vet inte vilken säsong, ska se det hemma.
Du jag skriver upp det hemma och skickar till dig när jag vet.
Och sen nå bra filmer, jag tycker inte så hemskt mycket om romantiska komedier typ.. Men animerade barnfilmer, och typ "kill-filmer", fast inte krig."

Äh! Jag brukar säga att han får skylla sig själv som är bror till mig.

Flygplats idag i alla fall!
Och jag har kommit på en tatuering, äntligen! Fast jag har ju sagt bara EN från varje destination, och jag tror inte Sundsvall räknas som en destination..eller?

Nu vill jag inte trotsta mig själv mer, jag ska sova..
Publicerat i Allmänt