The promise

Back in ttown! Kom egentligen tillbaka igår, men direkt när vi kom in i landet så fick vi en inbjudan till fest och har inte riktigt kommit tillbaka till verkligheten förrens nu.
Först var det Mormors med Jens och Acke och sen blev det Cirkus med Julia.
Trots att det var söndag, vi hade druckit på tok för mycket och vi var dom enda som dansade så hade jag lika roligt som jag alltid har det med Tina.
Sov såklart i mitt gamla hem på Ludvig daaes gate 1 och efter att ha slängt Jens på Trondheims skönaste soffa så gick jag och Tina in till sovrummet och fortsatte festen där. Hoho..! Nej men det gjorde vi väl, fast inte riktigt sådär.

Vaknade imorse och drog med oss Jens Robbin och Joakim till Ikea, det tyckte dom nog om. Joakim och Robbin hittade en soffa och en tv direkt, medans Jens sprang omkring med oss.
När vi väl tagit oss därifrån och till nya hemmet så fick pojkarna bära upp soffan till tredje våningen.
Men nu har vi i alla fall packa upp allt och och duschat och försöker känna oss som hemma. Och nu blir det Sebbe.

Imorn ska jag på skatteetaten och sen ringa mitt nya jobb. Kompis det går bra nu.
Förutom att dom åker på onsdag så går allt precis som jag vill och jag är nöjd.
Publicerat i Allmänt