Are you dead inside

Tina hörde inte om hon som planerade ihjäl sig i alla fall. Herregud! Jag har tyckt att det varit tråkigt utan henne några dagar men nu när hon är tillbaka inser jag hur lugnt och skönt det varit. Men hon slår ändå inte Amanda, dit har hon en väldans bit!

Idag har jag bara glassat i solen. Eller jag åkte faktiskt till Sidsjön imorse och sprang lite. Oerhört skönt! Sen när vi kom hem tog vi en liten cykeltur. Men efter det så har vi bara glassat! Och ikväll ska vi på Svenssons. Ska försöka dra ihop gänget bara. Dom verkar lite svårflörtade men dom kommer nog.

Men nu helt plötsligt blev jag oerhört förbannad. Och förbannad får man inte ens säga. Men jag kanske ska inse att jag måste lämna denna person bakom nu. Tråkigt men sant. Skit!

Nu står mamma och petar på min alkohol, måste stoppa henne!!
Publicerat i Allmänt