hos mamma

och jag har sååå tråkigt. Det är ju ingen hemma. Jag tog med mig katterna så nu har dom varit ute i snön och busat lite. Eller Disel busade och Doris satt och mest och burrade upp sig och frös.
Det blir ingen utgång ikväll, eller? Jag känner mig inge pepp, men känner ändå inte att jag bara vill sitta hemma. Vi får se.
Ja, märker ni hur tråkigt jag har när Linus inte kan vara med mig?! Och ja, jag är singel, vi är kompisar =)

Visst är det märkligt när folk jag inte känner kommenterar min blogg. Jag är väl inte ett dugg intresserad av vad hon gör. Om dom ska kommentera så kan dom väl iallafall ha en rolig blogg. Jag har ingen speciellt rolig blogg, jag lägger varken ut "dagens outfit" eller skriver roliga vitsar. Jag skriver nog mest blogg för att komma ihåg vad det är jag gör. Det är ganska smart, för om man inte mins vad man gjorde för två helger sen så kan man alltid gå tillbaka och kolla.

Pratade med Joel härom dan, och han har det helt underbart i Miami. Men bara han kommer hem så ska vi resa till han och hälsa på! Det lär ju vara nån månad kvar nu.

Nils hade inte min muffins form så jag vet inte vad jag ska göra :o Jag får kanske köpa vanliga muffins formar på affären.. Guuuud så OERHÖRT jobbigt..

Vic, vad har jag sagt. Du ska sova hemma i din egen säng eller hos mig!! Puss påre!
Publicerat i Allmänt
#1 / / babe:

men tyst med dej ;D

räknas soffan o golvet hos C&L som ditt hem också då eller? ;)