Hon var för stolt för att höra på

Nu har jag kollat lite vad de andra ska göra, och för mig blir det kåren, bonita har hyrt eftersom hon fyller år. Jag ska hämta Antonia snart, så ska vi hem till mig och göra oss klar. Sedan ska vi in till stan och träffa mel och dom och ta en gratis stämpel nånstans? Sedan ska vi till kåren! När vi lessnat går vi på krogen och träffar mina kompisar som varit på maskeradfest i matfors.

Imorn ska jag vara baaakiis!! till två då jag ska jobba. Slutar sex och då ska jag festa med Dennis och co. som äntligen kommit hem! Dom kom hem igår men jag har inte träffat dom än, men imorn! Dennis och co. har flyttat till Norge och dom åker tillbaka på söndag igen.

På söndag är jag ledig så då tänkte jag vara med Nils i några timmar!

Nu sa Antonia att hon var redo, så ska hämta henne nu. Hejhej
Publicerat i Allmänt