det här är mitt långfinger

Dags igen.

Var med Carro i fredags, vi åkte mest runt och kollade lite. Men det blev inge länge eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter.

Klockan nio täffades klassen på IKEA,lämnade av oss våra saker, genrep, sminkade oss och fixade håret. Och efter det var det dags för första visningen! Trots min nervositet så gick det bra. Jag och Simone var skitsnygg ;D
Efter det var det lunch, och då kan jag lova att folk tittade! tur att jag gick med Amanda, hon som snodde all uppmärksamhet med sin klänning. Sedan var det dags för en visning till, och den var jag ännu mer nervös för bara för att jag visste att Nisse skulle komma. Men även den gick bra.
Efter visningen for jag och Nisse till blå kiosken och köpte mat, som vi åt vid hamnen. Mysigt mysigt! Sedan gjorde vi oss fin och for iväg till Robin. Vi skulle dricka, men ingen av oss var riktigt sugen, så vi for hem efter nån timme.

Igår vaknade vi vid elva och for och hämtade Hasse, sedan bar det av till Östersund för Nisse skulle köpa cross. Stannade även på donken på vägen hem :D

Blev ingen skola för mig idag, så nu sitter jag och väntar på att Nils ska komma hem !

http://gliin.bilddagboken.se
Publicerat i Allmänt
#1 / / kerstin:

Åhh älska blå kiosken :D Måste ju komma upp och äta den maten snart igen. Du var jätte fin i din klänning. Ska på IKEA på onsdag, tror du dom har lagt till klänningen i sortimentet?? Hoppas vi ses snart igen :D